måndag 25 mars 2013

Nu har jag gjort det...

Nu har jag tillbringat fyra dagar i Göteborg på Spine Center. Har genomgått en steloperation av min ländrygg. Var nog lite större operation än jag trodde, men.. Allt har gått bra! Min läkare var nöjd & har fixerat mina kotor med sex skruvar å så har de fyllt ut med ben från min höft.
Tänk vad de kan! Nu blir jag sjukskriven & mycket träning för att komma tillbaka !
Nu har jag fått chansen så nu får jag ta vara på den. Meningen är ju att få bli så smärtfri som möjligt.
Underbar privatklinik som pysslar om en så väl.
Inväntar nu min man som kommer & hämtar mig!
Borta bra men.. hemma bäst ❤
Kraaam till er alla ❤️
/ Mamma Blücher





3 kommentarer:

  1. Lilla gumman, så skönt att det är gjort! Träna nu på och var rädd om dig!
    Kram från faster Eva

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag skall snart steloperera mig på samma klinik som du. Kan du berätta lite mer hur det var där, hur du upplevde det och vad dina ryggbesvär är. Och framför allt hur det är nu, efter operationen och så...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!
      Har du någon epost eller Facebook så kan vi prata mer där
      Mvh Mamma Blücher

      Radera