måndag 24 september 2012

Hur hinner ni allt?


Har kikat runt lite i era bloggar! Alla är så duktiga! hur hinner ni allt?
Tycker själv att tiden inte räcker till ?! När man gjort alla vardagliga sysslor + jobbat & fixat lite ärende, så...finns inte så mycket tid & ork kvar till det roliga som man vill!
Insåg ikväll att det också är höst! Det är mörk, å jag ska MÅLA!! se inte ett dugg!
skugger överallt! grrr...
Tände lite levande ljus istället, kurade ihop mig i soffan med laptopen
(å mina goa vovvar & gubben!)
Tar nya tag imorgon !

Kraaam på er där ute i höstmörkret../ Mamma Blücher

3 kommentarer:

  1. äntligen är du tillbaka :)) Hoppas ni hade det bra på Ullared med många fynd . Undrar nyfiket vad som kom med hem ? Det är lite svårt att kommentera dig och Lena för ni har ordverifiering som inte går att avläsa via telefon . Försökt flera gånger men det blir bara fel , för liten text ... Man måste alltså sitta vid datorn och det gör inte jag så ofta ... men nu så :))) fick jag till det ... Ha en fortsatt bra höööstvecka Kram Farmorannasarv

    SvaraRadera
  2. Hej. Väldigt va vi pratas.. Jo jag har hämtat mig efter vår lilla tripp till Ullared. Hoppas du gjort det med.Jag är nöjd med mina inköp =)Kramisar Lilla syster Blücher.

    SvaraRadera
  3. Hej, vännen! Hittade dig genom Clary som jag hittade hos en annan vän! Kul! Och det är himla roligt att blogga men tiden finns ju knappt. Ha det så fint!
    Kram från faster Eva

    SvaraRadera