måndag 1 oktober 2012

Små tassar..


Tidigt på lördags morgonen, vaknade jag av ett sms. Min kompis hade blivit mormor till en liten tös!!
& jag extra mormor, ingen dålig titel det!
Jag satt käpprakt upp i sängen & tårarna kom.. Lyckotårar ..allt hade gått bra!
Nu måste jag ut & handla lite smått till den lilla.

Igår fortsatte jag med att måla vita golv. Har ett stort skåp som jag flyttat, så jag får ta en bit åt gången. Älskar min vita golv!!

  
Solen sken in så fint på golven!
Mina hundar älskar solen! helt plötsligt knallade den Wilma ut på mitt golv! & lämnade små tassar!
Knallade sen vidare så vi hade små vita tassar över allt!
Svårt att fota, men.. kanske ser ni

 
 Wilma fick vi bada tassarna på...


Igår var det en strålande höst dag! Jag & Emma gick en långpromenad.
Älskar hösten när solen tittar fram.
Emma tyckte att vi skulle bjuda henne på söndagsmiddag, så vi lagade mat ihop hemma hos oss,
såå... mysigt när barnen hälsar på...

Ha en fortsatt trevlig måndag! Kraaam.. /Mamma Blücher

2 kommentarer:

  1. Vännen, grattis till att du blivit extra-mormor! Och tack för din fina hälsning!
    Du o Lena håller på jämt att fixa o dona men jag tycker du har uppfostrat Wilma dåligt, så kan hon ju inte tassa omkring!
    Ha det fint lilla du!
    Kram från faster Eva
    Ps. Såg att Emma kommenterat men jag kan inte skriva på hennes så krama henne från mig!

    SvaraRadera
  2. Grattis till att ha blivit extra mormor, jag är mormor till en liten kille på snart 8 mån och det är hääääärligt *ler*
    Härligt oxå att du tittade in hos mig, du är så välkommen tillbaka!

    Ha det fint!
    Kram Anki

    Ps, tassar på nymålat känns igen, fniss...

    SvaraRadera