torsdag 3 januari 2013

God morgon ❤️

Tillbaka & jobbar efter ledigheten!
Kort vecka känns lite lagom..

Tänker mycket på Robins vän, hans hund försvann på nyårsnatten. Sååå .. Många som slutit upp & kämpar dag & natt med att leta! Vi har oxå letat, men.. Inget napp än.. Hoppas de hittar Mysan idag ❤

Börjar året med att skriva lite varje dag i min 10 års kalender . Man glömmer ju så fort vad man gjort! Då kan man gå tillbaka & titta , lite kul ...

Nu strax till jobbet!

❤️ Kraaam / Mamma Blücher

2 kommentarer:

  1. Hoppas Mysan kommer tillbaka! Vi har en granne på jobbet vars hund var borta i 10 dygn, sen låg han på trappan, lite mager men helt OK. Det är fantastiskt!
    10-årskalender var en bra idé, jag skrev dagbok ett tag men när jag började blogga slutade jag. Men en sån kalender är nog bra att bara notera lite händelser.
    Ha det fint!
    Kram från faster Eva

    SvaraRadera
  2. Har också börjat fylla i min 10 årsdagbok :D<3

    SvaraRadera