söndag 13 januari 2013

Helgen snart slut...

Helgen går alltid så fort.
Har plockat bort julen, hade inte så mycket framme då vi var bortresta över jul, men skönt när det är borta!
Nu ser vi framemot ljusare tider.

Varit hemma & pysslat i helgen....
Hundarna är nybadade.
Har fikat hos syster & vi fick till en långpromenad oxå! Mysigt...

Idag bakade jag capcakes med topping
Rebecka & Robin fick några & resten tog vi med till Emma & Joe.

I veckan var jag på Spine Center i Göteborg & träffade min ortoped,
Har haft problem med min rygg i många år , men man vänjer sig med att ha ont. Till sist sökte jag i alla fall. Varit på magnet röntgen. Visar sig att en kota är helt kass & kotan under är förskjuten 13 mm !!!!
Läkaren vill steloperera två kotor!
Hjälp! Jag är skit rädd! Men han tror ju att jag ska bli bättre så ska opereras snart.

Nu ska jag kolla till kycklinggrytan på spisen... Sen ska jag börja läsa "Femtio nyanser av honom" alla pratar om dessa böcker! Lite nyfiken är jag...

Ps. Vi är bjudna på sommar bröllop oxå!
Det ser vi framemot ....

Trevlig söndag kväll .. ❤
Kraaam / Mamma Blücher










1 kommentar:

  1. Men Gun, har du också ryggproblem? Ja, en operation kan nog vara bra, då slipper du ha ont!
    Ja, här är det mycket på gång och jag är nervös för både bebisen och bröllopet, men det är spännande. Kul att ni också ska på bröllop!
    Ha det fint, lilla du!
    Kram från faster Eva

    SvaraRadera