måndag 25 juni 2012

Midsommar..minne blott för i år...


Midsommarafton var såå lyckad! 
Vädret var på vår sida ända tills kvällen, då regnet tog över IGEN!!
Men... vi tog vår husbil & åkte till Lena & Thomas sommarstuga.
Vi tog följe & gick till min syster & Kennet & fikade på deras altan i sjöboden!
På eftermiddagen hjälptes vi åt att tillaga midsommar lunchen, så mycket mat...
Vi spelade kubb ända tills regnet kom.
TACK! till alla.......




                                                               Min syster & jag ..skål!


Hämtade ett nytt vin idag som jag beställt. Black Tower Pink Bubbly...är bara tvungen att prova!


                                                           Snygg förpackning !


Kolla baksidan...






Här står tips för lyckad utflykt...Jordgubbar (gärna frysta att stoppa i vinglaset),
baguette med god färsk ost, pastasallad m.m
Hur gott låter inte det?..... testa vet jag!......det ska jag!............


Ha en god måndagskväll! natti.............

3 kommentarer:

  1. Jag vill testa både vin & tilltugg... När vill du att jag ska komma ? Kram Lilla syster

    SvaraRadera
  2. Vi får prova det snart! Tycker jag!...
    Kraaam...

    SvaraRadera
  3. Tur att man inte är hungrig når man läser ditt inlägg... Så mycket god mat ... Vill gärna höra ett utlåtande om vinet sen ... Ser läskande ut men man vet ju aldrig ...Allt går att sälja med mördande reklam hihi Kram farmorannasarv

    SvaraRadera