onsdag 6 juni 2012

Nationaldag = ledig dag


Senaste tiden har gått till att måla klart mitt arbetsrum. Vitt så klart! Igår blev golvet klart!! nu är det lister kvar + några kontakter som ska bytas ut, då de helt plötsligt var gula mot väggen, sen.... kan jag flytta in!


Idag åkte jag & Stefan till stan på eftermiddagen, är ju knappt utanför 50 skyltarna!
Men som vanligt tröttnar jag snart & vill bara hem! Det blev i alla fall ett par toppar & ett par nya vita converse i skinn.


Ha det gott!!

2 kommentarer:

  1. Snygga!! Taiming på inläggen kram Lilla syster.

    SvaraRadera
  2. Åhh vilka läckra kastruller den rosa måste jag bara ha ... Kommer snart till dig nu när studenten är över och tack snälla för hjälpen med glasskivan till dörren , det blev superbra ... Kram farmorannasarv

    SvaraRadera