onsdag 3 oktober 2012

Mina barn husägare ! 




Tänk vad tiden går fort! Jag hänger inte riktigt med, inte länge sedan de var små!
Nu har båda mina barn köpt hus!!

Emma är 21 år, har tillträde till sitt lilla hus i december.
Ett äldre jättemysigt hus, som hon ska pyssla med & göra till sitt!
Lagom stor trädgård, med ett mysigt uthus med källare & loft, som man kan göra mycket charmigt!







Emmas innekatt Trissan ska självklart oxå följa med, kanske...får hon springa fritt där nästa sommare!

                              
 
Självklar hoppas jag att jag kan bidra med något i sitt nya hem





                                                      LYCKA TILL EMMA

Nästa inlägg Robin & Rebecka   / Mamma Blücher

 

2 kommentarer:

  1. Tiden går fort mamma, men jag kommer alltid att vara ditt lilla barn! :)
    Älskar dig <3 / Din dotter

    SvaraRadera
  2. Men snälla nån, jag vet ju ingenting, det är tur att bloggvärlden finns så man kan hålla reda på sina släktingar! Så himla kul med Emmas hus, var ligger det? Det ser fint ut - och en lillstuga också! Ja, jag har lyckats komma in på hennes blogg nu. Nu ska inget undgå mina ögon längre!!
    Kramar från faster Eva

    SvaraRadera