måndag 22 oktober 2012

Vilken helg !  

Massor med förberedelser, tänk & planering!...men.. det var det värt!!
Första året vi var med på Melleruds mässan!
Ca 55 företag & 20 föreningar var där. Fredag jobbade vi hela dagen med vår monter.
På kvällen var det buffe & mingel för alla utställare, vi tog lite mat & ett glas rött med till vår monter, sen....
kom vi inte där ifrån förrän det var slut! 
Lördag & söndag var det öppet för allmänheten, åhh! så mycket folk!! 
Tur att mor & far fixade fika & kaffe till oss, lunch kunde vi glömma!!
Mycket lyckad helg !!
Stort TACK till Stefan & Kennet!! 
Mamma & pappa vi hade inte klarat oss utan er! KRAAAM 
Puss & kraaam till min syster!♥ "dä gjorde vi bra"!!!
Migrän varje kväll!! men... dä var dä värt!! 








TACK !! till ALLA som besökte vår monter!

3 kommentarer:

  1. Åh vännen, så roligt för er - trots migrän, men det vet jag ju hur det är! Pratade med Anita och hon var alldeles till sig. Vilken monter, så fint och minsann ser jag min käre bror på en bild!
    Vila nu upp dig!
    Kram faster Eva

    SvaraRadera
  2. Diu vilken fin monter ni gjort :))) förstår att massor stannade till där ... Kanske tur att jag tillbringade helgen på toan på Emila hihi ... Ser dyrt ut att kolla in er monter :) många vill ha grejer hihi ... Kramar farmorannasarv

    SvaraRadera
  3. Tack syster för en jätte mysig helg. ♡♥♡
    Det gör vi om.. Bamse kramar Lilla syster

    SvaraRadera